Thursday, October 30, 2008

sleepless night.

3. 02 a.m : I know im not okay. I'm sure i'm not okay. I cant get rid of it. It keeps on bothering me. whyy. please go away, will you?

Fikiran kusut. Jiwa kacau. Hati resah. Otak penat. Serabut.

I want to sleep like a lil-baby.
Nothin to think of, nothin to worry about.
But how is it possible for me?

Ya ALLAH, berikanlah aku kekuatan.
Hadirlah ke dalam segenap ruang hatiku.
Semoga hatiku tenang kembali dari segala keresahan dan kekusutan ini.
Amin.


7 comments:

sudu said...

kuatkan hati.
watever bothers u,
will keep bothering u,
until u urself decide not to be bothered by it...
:)
tenangkan hati orayt...

aliah kama said...

yo!
text me.text me.
in the mean while,tabahkan hati :)

shera said...

aww. thank you syam. i miss you. tak dpt jumpe awk before awk fly. =(

Anonymous said...

hehe..crazy worh..
awak niyh melayan perasaan..
at d same time..
kt berjangkit dlm hal nih..
guu..but at last we manage to tido jgk rite..
4.30am..was not bad ape...
hehe..lpas nih .jgn tdo lewat.
pe2 juz tell me okeyyy?? :)

shera said...

u slept at 4.30, while me, 5.00 ++ n woke up at 6.30. clah, mcm mane nih. penyakit kt makin kronik. marilah kt same2 menjadi penjaga malam. ;p

Anonymous said...

presenting...hantu malam>>shiro!!

wah3 :D

aishahzarime said...

makin kronik penyakit awk nie
sian..xdapek cek nk nolong..