Saturday, February 21, 2009

selamat ulang tahun, mama.


happy birthday mama.

you were my strength when i was weak,
you were my voice when I couldn't speak,
you were my eyes when I couldn't see,
you saw the best there was in me,
lifted me up when I couldn't reach,
you gave me faith cause you believed,
I'm everything I am,
Because you loved me.


"mama sayang adik muco muco, byk2 mcm bintang, bulan, gunung n matahari. jaga diri ok.
luv u"

adik sygggg mama lagi banyak dan banyak dan banyakk lagi.
love u ma, always. <33

7 comments:

Nina :) said...

gile expressive kate2 ur mom..
bestnyeee
ptt la korg sgt2 close

:)

Nobody,Really. said...

sgt sweet ur mum n u..now i know how super tight u n ur family are..hehe

btw,kte ade blogggg! ;)

teke sape. ;p

aliahkama said...

comel!

shera said...

hmm, wait. sape nobody ni ek. x bole teke la awk. huhu.

shera said...

hmm, wait. sape nobody ni ek. x bole teke la awk. huhu.

shera said...

na: mereka segalanya bg gue. kamu juga! :)

al: thank you. hee.

rasberry said...

syurga di bawah tapak kaki ibu
~that explains it all